TagasiMööblifurnituur AM Furnituur Eesti internetipoesSündmused Korduma kippuvad küsimused Korduma kippuvad küsimused

Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate vastused meie klientide korduma kippuvatele küsimustele! Kui Teil ei õnnestu siit oma küsimusele vastust leida, võtke meiega ühendust e-posti teel info@eamf.ee või helistage telefonil +372 6650 273.

Soovime Teile meeldivaid oste meie internetipoes!

10. veebruar


Korduma kippuvad küsimused



KÜSIMUS Kas internetipoes võivad registreeruda ka eraisikud?

VASTUS Jah, muidugi, AM Furnituur Eesti internetipoes eamf.ee võivad registreeruda nii eraisikud kui ka juriidilised isikud! Asu registreerima


KÜSIMUS Kas üks ettevõte võib internetipoes luua mitu kasutajat?

VASTUS Jah, üks ettevõte võib luua internetipoes eamf.ee mitu kasutajakontot! Iga kasutajakontot peab tarvitama oma e-posti aadressi! Asu registreerima


KÜSIMUS Meie ettevõttel on kliendikaart AM Furnituur Eesti poes, mis asub aadressil Sära tee 2 Peetri küla, Rae vald, kas selle soodustused kehtivad ka internetipoes eamf.ee ?

VASTUS Jah, registreerige internetipoes selle ettevõtte kasutajana ja näete internetipoes eamf.ee kõiki hindu oma erisoodustustega! Asu registreerima


KÜSIMUS Kus ja kuidas võin jälgida oma tellimuse täitmist ja tellimuste ajalugu?

VASTUS Kogu info Teie tellimuste ajaloo ja  staatuste kohta leiate pärast sisselogimist alajaotusest "tellimused"! Arhiivis olevaid tellimusi on võimalik korrata!


KÜSIMUS Mis on tarnimisjärgne tellimus?

VASTUS Tarnimisjärgse tellimuse korvi võite lisada toote, mida meil hetkel meie laos ei ole või mida meil ei ole hetkel piisavas koguses. Kui vormistate sellise tellimuse, reserveerime vajaliku toote Teile järgmises kaubaveos, toodame või teeme just Teile eritellimuse. Tarnimisjärgse tellimuse meile saabumisel võtame Teiega ühendust, et anda Teile teada tarneaeg.


 

 

Maintance: Efumo