Me kasutame küpsiseid, et isikupärastada sirvimise kogemust ja kuvatavat sisu, samuti pakkuda teile asjakohaseid soovitusi. Kasutades veebisaiti, millega nõustute küpsiste reegleid. Lisateavet leiate siit.
TARNIMISE TINGIMUSED
1. DELIVERIINFO
Maksimaalne tarneaeg on 7 tööpäeva.
2. KASUTAMISE TULEMUSED
Kaal kuni (kg) | Kohaletoimetamise kulud (EUR) |
---|---|
1 | 5.90 |
3 | 7.08 |
5 | 8.30 |
10 | 11.15 |
15 | 12.00 |
20 | 12.80 |
25 | 15.00 |
30 | 17.00 |
50 | 21.15 |
75 | 25.60 |
100 | 30.60 |
150 | 40.70 |
200 | 47.80 |
300 | 54.80 |
1000 | 60.00 |
3000 | 66.00 |
5000 | 72.00 |
8000 | 79.00 |
10000 | 87.00 |
Hinnad on esitatud eurodes, ilma käibemaksuta
TASUTA TELLIMUS: Lepingulistele klientidele (AM Furnitūra püsikliendid, kellega on sõlmitud koostöölepingud).
3. KASULIK TEADAW
1. Saadetiste mahalaadimine kliendi juures:
Alljärgnevate saadetiste mahalaadimise tagab klient:
- Furnituur (kaal <30kg)
- Laminaat (nn lauaplaadid, seinapaneelid)
- Mööblidetailid
- Lükanduksed
- Pikad tooted (mille pikkus ületab 1m)
2. Kauba kohaletoimetamine on ette nähtud kuni maja ukseni tellimuses osutatud aadressil (maja, mitte korteri s.t mitte kuni A.Deglava tänav 8-25, aga ainult kuni A.Deglava tänav 8).
3. Klient saab tellimuse eest tasuda:
- Sularahas saadetise kättesaamise hetkel (Pärast tasumist väljastab kuller ostu tõendavad dokumendid — kassatšeki sularaha saamise kohta ja kauba saatelehe). Palume valmis panna täpne rahasumma.
- SWEDBANKi kiirmakse;
- Ülekanne pangakontole;
- Tagantjärele maksmine (AM Furnitūra püsiklientidele, kellega on sõlmitud koostööleping.)
4. Klient peab allkirjastama ühe kolmest kauba saatelehe eksemplaridest ja andma selle kullerile.
5. Pakkematerjal on kliendi omand – ärge jätke seda kulleri transpordivahendisse!
4. KAUBA TAGASTAMINE JA TAGANEMISE ÕIGUS
Kaebusi kahjustunud või kohaletoimetamata saadetise kohta võtame vastu: 7 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST.
Tooted tuleb tagastada 14 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST
Võtame vastu kaebusi alljärgnevatel teemadel:
- Katkine, rikutud pakend ja kaup
- Läbi ligunenud pakend ja kaup
- Kohaletoimetamata saadetis
- Kohale on toimetatud vale toode
- Kohaletoimetamise ajal on saadetis saanud kahjustada (ümber läinud, kinnitamata jne)
Kaebuse esitamise kord:
- Teavitage autojuhti;
- Tehke kauba saatelehele märge;
- Tehke kahjustunud kaubast fotod;
- Teavitage AM FURNITURŪRA SIAt, kirjutades e-kirja kaebusega ja lisades pilte kahjustunud kaubast.