TARNIMISE TINGIMUSED

1. DELIVERIINFO

Maksimaalne tarneaeg on 7 tööpäeva.

2. KASUTAMISE TULEMUSED

Kaal kuni (kg)Kohaletoimetamise kulud (EUR)
1 5.90
3 7.08
5 8.30
10 11.15
15 12.00
20 12.80
25 15.00
30 17.00
50 21.15
75 25.60
100 30.60
150 40.70
200 47.80
300 54.80
1000 60.00
3000 66.00
5000 72.00
8000 79.00
10000 87.00

Hinnad on esitatud eurodes, ilma käibemaksuta

TASUTA TELLIMUS: Lepingulistele klientidele (AM Furnitūra püsikliendid, kellega on sõlmitud koostöölepingud).


3. KASULIK TEADAW

1. Saadetiste mahalaadimine kliendi juures:

Alljärgnevate saadetiste mahalaadimise tagab klient:

  • Furnituur (kaal <30kg)
  • Laminaat (nn lauaplaadid, seinapaneelid)
  • Mööblidetailid
  • Lükanduksed
  • Pikad tooted (mille pikkus ületab 1m)

2. Kauba kohaletoimetamine on ette nähtud kuni maja ukseni tellimuses osutatud aadressil (maja, mitte korteri s.t mitte kuni A.Deglava tänav 8-25, aga ainult kuni A.Deglava tänav 8).

3. Klient saab tellimuse eest tasuda:

  • Sularahas saadetise kättesaamise hetkel (Pärast tasumist väljastab kuller ostu tõendavad dokumendid — kassatšeki sularaha saamise kohta ja kauba saatelehe). Palume valmis panna täpne rahasumma.
  • SWEDBANKi kiirmakse;
  • Ülekanne pangakontole;
  • Tagantjärele maksmine (AM Furnitūra püsiklientidele, kellega on sõlmitud koostööleping.)

4. Klient peab allkirjastama ühe kolmest kauba saatelehe eksemplaridest ja andma selle kullerile.

5. Pakkematerjal on kliendi omand – ärge jätke seda kulleri transpordivahendisse!


4. KAUBA TAGASTAMINE JA TAGANEMISE ÕIGUS

Kaebusi kahjustunud või kohaletoimetamata saadetise kohta võtame vastu: 7 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST.

Tooted tuleb tagastada 14 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST

Võtame vastu kaebusi alljärgnevatel teemadel:

  • Katkine, rikutud pakend ja kaup
  • Läbi ligunenud pakend ja kaup
  • Kohaletoimetamata saadetis
  • Kohale on toimetatud vale toode
  • Kohaletoimetamise ajal on saadetis saanud kahjustada (ümber läinud, kinnitamata jne)

Kaebuse esitamise kord:

  • Teavitage autojuhti;
  • Tehke kauba saatelehele märge;
  • Tehke kahjustunud kaubast fotod;
  • Teavitage AM FURNITURŪRA SIAt, kirjutades e-kirja kaebusega ja lisades pilte kahjustunud kaubast.