TARNIMISE TINGIMUSED


AM Furnituur Eesti O
Ü toimetab kliendile kaubad kätte üle kogu Eesti.

Klient peab tagama, et kokkulepitud transpordi kohale saabumise ajaks on kliendi esindajad kaupa vastu võtmas ja maha laadimas. Vastasel juhul loetakse sõit tühisõiduks ning kaup toimetatakse tagasi AM Furnituur Eesti OÜ lattu.

Tarneaeg ostetud kaupadele on kuni 7 tööpäeva, olenevalt tellitud toodetest ja sihtkohast kuni 2 nädalat, alates makse laekumisest. Täpse tarneaja kinnitab klienditeenindus.

Võimalik on valida erinevate kättesaamise viiside ja transporditeenuste vahel:

  • “Kättesaamine poes “- Tulen ise järgi

Kättesaamine laos Kurekivi tee 9, Lehmja küla Rae vald Harjumaa 75306

*Juhul kui soovite pakkumist transpordile rasketele ja pikkadele kaupadele (näit.plaadid, töötasapinnad, seinapaneelid, detailid, lükanduksed) saate tellimuse märkustesse täpsustada oma tarne tingimused (aadress jm). Kauba mahalaadimise eest vastutab klient või kokkuleppel vedajaga.

  • “Kohaletoimetamine määratud aadressile“ -vaikimisi DPD pakiautomaat või kuller (valitav sõltuvalt toote suurusest:kaal kuni 31 kg ja/või pikkus kuni 1 m.)

* Kliendi eelnevalt esitatud kulleri päringu alusel- Itella, Omniva või muu.

Hinna arvestab netipood vastavalt valitud kauba kaalule ja sihtkohale, v.a.saared, kuhu teeme eraldi hinnapakkumise transporditeenuse osas. AM Furnituur Eesti OÜ jätab endale õiguse vajadusel korrigeerida vedude transpordi hinda.

Kaup antakse sihtkohas dokumendi alusel üle ainult kliendile või tema esindajale. Kauba vastuvõtmisel kolmanda isiku poolt tuleb see enne transpordi osutamist kokku leppida.

Peale kauba komplekterimist saadetakse kliendile kinnitus järele tulemiseks. Enne kinnituse saamist kaupa ladudest ei väljastata. 

Pakkematerjal on kliendi omand – ärge jätke seda kulleri transpordivahendisse.

 

KAUBA TAGASTAMINE JA TAGANEMISE ÕIGUS

Kaebusi kahjustunud või kohaletoimetamata saadetise kohta võtame vastu: 7 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST.

Tooted tuleb tagastada 14 PÄEVA JOOKSUL PÄRAST SAADETISE KÄTTESAAMIST

Võtame vastu kaebusi alljärgnevatel teemadel:

  • Katkine, rikutud pakend ja kaup
  • Läbi ligunenud pakend ja kaup
  • Kohaletoimetamata saadetis
  • Kohale on toimetatud vale toode
  • Kohaletoimetamise ajal on saadetis saanud kahjustada (ümber läinud, kinnitamata jne)

Kaebuse esitamise kord:

  • Teavitage autojuhti;
  • Tehke kauba saatelehele märge;
  • Tehke kahjustunud kaubast fotod;
  • Teavitage AM Furnitur Eesti OÜ, kirjutades e-kirja kaebusega ja lisades pilte kahjustunud kaubast.